Távkönyvelési szolgáltatásunk során összekapcsoljuk ügyfelünk vállalat irányítás rendszerét és könyvelő programunkat az alábbi lehetséges módokon:
- Az általunk alkalmazott felhő alapú könyvelő program egyben vállalat irányítási rendszerként is funkcionál, így igény esetén ügyfeleink “beköltözhetnek” rendszerünkbe, igénybe vehetik a készletkezelési, számlázási és HR modulokat saját üzleti tevékenységük támogatására.
- Ha ügyfelünk saját vállalatirányítási rendszerrel rendelkezik, lehetőséget biztosítunk az általunk használt könyvelő szoftver és a vállalat irányítási rendszer közötti adatkapcsolat kialakítására, így lehetővé válik az adatok azonnali áramlása.
- Igény esetén ügyfeleink saját felhő alapú vállalatirányítási rendszerében is vállaljuk a könyvelési tevékenység ellátását.
Távkönyvelés esetében a szolgáltatás mértéke minden esetben egyedi megállapodáson alapul.