Távkönyvelési szolgáltatásunk során összekapcsoljuk ügyfelünk vállalat irányítás rendszerét és könyvelő programunkat az alábbi lehetséges módokon:

  • Az általunk alkalmazott felhő alapú könyvelő program egyben vállalat irányítási rendszerként is funkcionál, így igény esetén ügyfeleink “beköltözhetnek” rendszerünkbe, igénybe vehetik a készletkezelési, számlázási és HR modulokat saját üzleti tevékenységük támogatására.
  • Ha ügyfelünk saját vállalatirányítási rendszerrel rendelkezik, lehetőséget biztosítunk az általunk használt könyvelő szoftver és a vállalat irányítási rendszer közötti adatkapcsolat kialakítására, így lehetővé válik az adatok azonnali áramlása.
  • Igény esetén ügyfeleink saját felhő alapú vállalatirányítási rendszerében is vállaljuk a könyvelési tevékenység ellátását.

Távkönyvelés esetében a szolgáltatás mértéke minden esetben egyedi megállapodáson alapul.