KIEMELKEDŐ EREDMÉNYEK

Büszkék vagyunk arra, hogy fejlett informatikai megoldásaink által partnereink számára olyan komplex megoldásokat tudunk nyújtani, ami a mindennapi működésüket új szintre emelheti.

Az alábbiakban néhány ügyfelünk konkrét eredményeit mutatjuk be, név nélkül.

Néhány eredmény a 2022-es évből

Könyvelt éves árbevétel:

Mrd

Könyvelt számlák:

db

Bérszámfejtett munkavállaló

Sikeres projekt 1.

Vállalkozás jellemzői

  • Kis- és nagykereskedelem, gyártás;
  • 4 Mrd Ft feletti éves árbevétel, mind a beszerzés, mind az értékesítés nemzetközi,
  • 13 bankszámla
  • havi 3000 számla.

Feladat

  • Belső könyvelés kiszervezése év közepén, a vállalat pénzügyi adminisztrációjához szükséges információk teljeskörű biztosítása.
  • Könyvelés a NEXOL Digital rendszerében, készletkezelés és gyártási folyamat a vállalkozás meglévő ERP rendszerben.
  • Migráció a vállalkozás fejlett ERP rendszeréből adatkiöntéssel Microsoft Power BI-on keresztül.

Eredmények

3 hónap időtartam alatt

  • az adatkiöntések segítségével az 1-5 hónap visszakönyvelése, felállt a valós idejű főkönyv,
  • a vállalkozás a NEXOL Digital könyvelőprogramból képes az esedékes szállítói számlák utalási file-ját beolvasni a banki rendszerekbe,
  • vevői pénzügyi teljesítések információja a NEXOL Digital könyvelőprogramból adatkiöntéssel visszatöltésre kerülnek a belső ERP rendszerbe

4. hónap végén évközi könyvvizsgálat.

Sikeres projekt 2.

Vállalkozás jellemzői

  • nagy-és kiskereskedelem, webshop értékesítés,
  • saját fejlesztésű ERP rendszer a számlázásra, készletkezelésre
  • 2 Mrd Ft-ot meghaladó belföldi éves árbevétel,
  • hazai és import beszerzések,
  • havi 2500 számla.

Feladat

  • Évközben, a 2. negyedév során a könyvelés átvétele külső irodától,
  • valós idejű könyvelés biztosítása,
  • egyedi riportok készítése.

Eredmények

  • Számlák újrakönyvelésével a könyvelés 2 hónap után naprakész
  • 1 hónap után a vállalkozás saját ERP-jére épülő, a könyveléstől független riportkészlet is kialakításra került. (Partner-, termék-, termékcsoport, értékesítési csatorna szintű idősoros forgalmi és árrés adatok)

Jövőbeni cél

  • könyvelésben feldolgozott, valós idejű pénzügyi információkra épülő vevő kintlévőség kezelő rendszer (késedelmes vevő számlákhoz kapcsolódó automatikus figyelmeztető, felszólító, jogi folyamat) kialakítása

Sikeres projekt 3.

Vállalkozás jellemzői

  • kiskereskedelem,
  • webshop értékesítés,
  • 200 M Ft éves árbevétel,
  • 900 db számla/hónap.

Feladat

  • Könyvelés átvétele külső könyvelőirodától első negyedév során,
  • valós idejű könyvelés biztosítása,
  • vállalkozás igénye szerint módosított kontrolling kimutatások.

Eredmények

  • Visszakönyvelés 1,5 hónap alatt megtörtént,
  • kialakításra került három szintű kontrolling rendszer (termék - termék-csoport-- termékfőcsoport), mely mindhárom szinten aggregált árbevétel-költség-eredmény adatokat mutat.

Ön is ilyen eredményeket szeretne?

Ajánlatkérési szándék, érdeklődés esetén személyesen, vagy online platformon bemutatjuk a szolgáltatásainkat. A beszélgetés során - a bemutatón túl - képet kapunk a vállalkozás működéséről, a tulajdonos/menedzsment elvárásairól, és kirajzolódik az együttműködéssel elérhető előnyök, értékek köre, megalapozva a testreszabott ajánlat elkészítését.