KIEMELKEDŐ EREDMÉNYEK
Büszkék vagyunk arra, hogy fejlett informatikai megoldásaink által partnereink számára olyan komplex megoldásokat tudunk nyújtani, ami a mindennapi működésüket új szintre emelheti.
Az alábbiakban néhány ügyfelünk konkrét eredményeit mutatjuk be, név nélkül.
Néhány eredmény a 2022-es évből
Könyvelt éves árbevétel:
Mrd
Könyvelt számlák:
db
Bérszámfejtett munkavállaló
fő
Sikeres projekt 1.
Vállalkozás jellemzői
- Kis- és nagykereskedelem, gyártás;
- 4 Mrd Ft feletti éves árbevétel, mind a beszerzés, mind az értékesítés nemzetközi,
- 13 bankszámla
- havi 3000 számla.
Feladat
- Belső könyvelés kiszervezése év közepén, a vállalat pénzügyi adminisztrációjához szükséges információk teljeskörű biztosítása.
- Könyvelés a NEXOL Digital rendszerében, készletkezelés és gyártási folyamat a vállalkozás meglévő ERP rendszerben.
- Migráció a vállalkozás fejlett ERP rendszeréből adatkiöntéssel Microsoft Power BI-on keresztül.
Eredmények
3 hónap időtartam alatt
- az adatkiöntések segítségével az 1-5 hónap visszakönyvelése, felállt a valós idejű főkönyv,
- a vállalkozás a NEXOL Digital könyvelőprogramból képes az esedékes szállítói számlák utalási file-ját beolvasni a banki rendszerekbe,
- vevői pénzügyi teljesítések információja a NEXOL Digital könyvelőprogramból adatkiöntéssel visszatöltésre kerülnek a belső ERP rendszerbe
4. hónap végén évközi könyvvizsgálat.
Sikeres projekt 2.
Vállalkozás jellemzői
- nagy-és kiskereskedelem, webshop értékesítés,
- saját fejlesztésű ERP rendszer a számlázásra, készletkezelésre
- 2 Mrd Ft-ot meghaladó belföldi éves árbevétel,
- hazai és import beszerzések,
- havi 2500 számla.
Feladat
- Évközben, a 2. negyedév során a könyvelés átvétele külső irodától,
- valós idejű könyvelés biztosítása,
- egyedi riportok készítése.
Eredmények
- Számlák újrakönyvelésével a könyvelés 2 hónap után naprakész
- 1 hónap után a vállalkozás saját ERP-jére épülő, a könyveléstől független riportkészlet is kialakításra került. (Partner-, termék-, termékcsoport, értékesítési csatorna szintű idősoros forgalmi és árrés adatok)
Jövőbeni cél
- könyvelésben feldolgozott, valós idejű pénzügyi információkra épülő vevő kintlévőség kezelő rendszer (késedelmes vevő számlákhoz kapcsolódó automatikus figyelmeztető, felszólító, jogi folyamat) kialakítása
Sikeres projekt 3.
Vállalkozás jellemzői
- kiskereskedelem,
- webshop értékesítés,
- 200 M Ft éves árbevétel,
- 900 db számla/hónap.
Feladat
- Könyvelés átvétele külső könyvelőirodától első negyedév során,
- valós idejű könyvelés biztosítása,
- vállalkozás igénye szerint módosított kontrolling kimutatások.
Eredmények
- Visszakönyvelés 1,5 hónap alatt megtörtént,
- kialakításra került három szintű kontrolling rendszer (termék - termék-csoport-- termékfőcsoport), mely mindhárom szinten aggregált árbevétel-költség-eredmény adatokat mutat.
Ön is ilyen eredményeket szeretne?
Ajánlatkérési szándék, érdeklődés esetén személyesen, vagy online platformon bemutatjuk a szolgáltatásainkat. A beszélgetés során - a bemutatón túl - képet kapunk a vállalkozás működéséről, a tulajdonos/menedzsment elvárásairól, és kirajzolódik az együttműködéssel elérhető előnyök, értékek köre, megalapozva a testreszabott ajánlat elkészítését.