SZAKÉRTŐ KÖNYVELÉS VALÓS IDŐBEN
Folyamatos, dimenziók alapján történő könyvelés, az Ügyfél igénye szerint
Ügyfeleinknek teljes körű könyvelési szolgáltatást nyújtunk, digitális alapokon, papírmentesen.
Vállaljuk a gazdasági események folyamatos, valós idejű feldolgozását nagy- közép- és kisvállalatok részére.
Az előzetes igényfelmérés alapján, majd a folyamatos együttműködés során meghatározott információ igényeknek megfelelően a tranzakciókat a könyvelési folyamat során bontani tudjuk költséghelyek, munkaszámok (szervezeti egységek/telephelyek/projektek vagy akár termékcsoportok / termékek) szintjén.
A dimenziók szerinti megbontás célja, hogy Ügyfeleink üzleti döntéseit megfelelő részletezettségű, strukturáltságú eredménylevezetéssel és egyéb, a könyveléssel folyamatosan frissülő riporttal tudjuk támogatni.
ÜGYFÉLKAPU
Naprakész információk
A kapcsolattartás könyvelő irodánkkal ügyfélkapun keresztül is történhet, mely során a bizonylatok betöltése és a gazdasági események tartalmának egyeztetése is lehetséges.
Könyvelési szolgáltatás keretén belül biztosított Ügyfélkapunkon ügyfeleink:
- láthatják a NAV rendszerében megjelent számlákat. A NAV adatok és a beérkezett számlaképek iktatva tárolódnak, és visszakereshetők,
- listaszerűen megtekinthetik a könyveléshez szükséges, de még hiányzó számlaképeket,
- feltölthetik és visszakereshetően tárolhatják tetszőleges, számlákkal kapcsolatos, és egyéb dokumentumaikat is,
- megtekinthetik a naponta, könyveléssel frissülő riportokat,
- elérhetik adófolyószámla kivonataikat, 6 hónapra visszamenőleg.
MEGOLDÁSUNK ELŐNYEI
Mintha saját, belső könyvelést működtetne
Ügyfeleink a könyvelésen túl egy számla- és dokumentum iktató és nyilvántartó szolgáltatást is kapnak
A számlák folyamatos könyvelése a pénzügyi terület munkáját is könnyíti:
-
- Utalási fájlok - az esedékes szállítói számlák adatátadása a banki rendszerekbe.
- Kintlévőségek nyomonkövetése.
- ÁFA fizetés előre tervezhető.
Átlátható az ügyfél-iroda együttműködése, a riportokon keresztül transzparensen megmutatjuk a könyvelés aktuális státuszát.
WEBÁRUHÁZ KÖNYVELÉSI MEGOLDÁSOK
Automatizált ügyviteli megoldások
A webáruházak működtetése sokrétű adminisztratív feladatok elé állítja a kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásokat. Az egyre elterjedtebb értékesítési csatorna a korábbiaktól eltérő ügyvitelt követel.
A könyvelőirodánk az ügyfeleinkkel közösen alakítja ki az ügyviteli folyamatot, amellyel gördülékenyen nyomon követhető a rendelések állapota, azok pénzügyi teljesítése, akár utánvéttel történő fizetési mód esetén is.
Megoldást tudunk adni olyan rendszer kialakítására és üzemeltetésére, melyben automatizmusok beépítésével a könyvelőirodánkkal együttműködve azonnali információkhoz juthat az értékesítési tevékenységéről az adminisztráció növekedése nélkül.