Business people during business meeting

SZAKÉRTŐ KÖNYVELÉS VALÓS IDŐBEN

Folyamatos, dimenziók alapján történő könyvelés, az Ügyfél igénye szerint

Ügyfeleinknek teljes körű könyvelési szolgáltatást nyújtunk, digitális alapokon, papírmentesen.

Vállaljuk a gazdasági események folyamatos, valós idejű feldolgozását nagy- közép- és kisvállalatok részére.

Az előzetes igényfelmérés alapján, majd a folyamatos együttműködés során meghatározott információ igényeknek megfelelően a tranzakciókat a könyvelési folyamat során bontani tudjuk költséghelyek, munkaszámok (szervezeti egységek/telephelyek/projektek vagy akár termékcsoportok / termékek) szintjén. 

A dimenziók szerinti megbontás célja, hogy Ügyfeleink üzleti döntéseit megfelelő részletezettségű, strukturáltságú eredménylevezetéssel és egyéb, a könyveléssel folyamatosan frissülő riporttal tudjuk támogatni.

ÜGYFÉLKAPU

Naprakész információk

A kapcsolattartás könyvelő irodánkkal ügyfélkapun keresztül is történhet, mely során a bizonylatok betöltése és a gazdasági események tartalmának egyeztetése is lehetséges.

Könyvelési szolgáltatás keretén belül biztosított Ügyfélkapunkon ügyfeleink:

  • láthatják a NAV rendszerében megjelent számlákat. A NAV adatok és a beérkezett számlaképek iktatva tárolódnak, és visszakereshetők,
  • listaszerűen megtekinthetik a könyveléshez szükséges, de még hiányzó számlaképeket,
  • feltölthetik és visszakereshetően tárolhatják tetszőleges, számlákkal kapcsolatos, és egyéb dokumentumaikat is,
  • megtekinthetik a naponta, könyveléssel frissülő riportokat,
  • elérhetik adófolyószámla kivonataikat, 6 hónapra visszamenőleg.
Businesswoman Checking E-mail Online on Laptop

MEGOLDÁSUNK ELŐNYEI

Mintha saját, belső könyvelést működtetne

Ügyfeleink a könyvelésen túl egy számla- és dokumentum iktató és nyilvántartó szolgáltatást is kapnak

A számlák folyamatos könyvelése a pénzügyi terület munkáját is könnyíti:

    • Utalási fájlok - az esedékes szállítói számlák adatátadása a banki rendszerekbe.
    • Kintlévőségek nyomonkövetése.
    • ÁFA fizetés előre tervezhető.

Átlátható az ügyfél-iroda együttműködése, a riportokon keresztül transzparensen megmutatjuk a könyvelés aktuális státuszát.

WEBÁRUHÁZ KÖNYVELÉSI MEGOLDÁSOK

Automatizált ügyviteli megoldások

A webáruházak működtetése sokrétű adminisztratív feladatok elé állítja a kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásokat. Az egyre elterjedtebb értékesítési csatorna a korábbiaktól eltérő ügyvitelt követel.

A könyvelőirodánk az ügyfeleinkkel közösen alakítja ki az ügyviteli folyamatot, amellyel gördülékenyen nyomon követhető a rendelések állapota, azok pénzügyi teljesítése, akár utánvéttel történő fizetési mód esetén is.

Megoldást tudunk adni olyan rendszer kialakítására és üzemeltetésére, melyben automatizmusok beépítésével a könyvelőirodánkkal együttműködve azonnali információkhoz juthat az értékesítési tevékenységéről az adminisztráció növekedése nélkül.

Young businesswoman talking over phone while checking laptop in her clothing store. Young entrepreneur in casual using laptop and talking on mobile. Store manager woman checking important documents on laptop. Small business concept.