Folyamatos könyvelésen alapuló, automatizált folymatok. "Kialakítás alatt"
Tekintse meg eredményeinket!
Az alábbiakban néhány sikeres projektet mutatunk, amelyek az elmúlt 12 hónap eredményeit tükrözik.
Megmutatjuk, hogyan működik!
Ajánlatkérési szándék, érdeklődés esetén személyesen, vagy online platformon bemutatjuk a szolgáltatásainkat. A beszélgetés során - a bemutatón túl - képet kapunk a vállalkozás működéséről, a tulajdonos/menedzsment elvárásairól, és kirajzolódik az együttműködéssel elérhető előnyök, értékek köre, megalapozva a testreszabott ajánlat elkészítését.
Szakértő könyvelés valós időben

Folyamatos, igény szerint dimenziók szerinti könyvelés
Ügyfeleinknek teljes körű könyvelési szolgáltatást nyújtunk, digitális alapokon, papírmentesen. Vállaljuk a gazdasági események folyamatos feldolgozását, nagy- közép-, és kisvállalatok részére.
Az előzetes igényfelmérés alapján, majd a folyamatos együttműködés során meghatározott információ igénynek megfelelően a tranzakciókat a könyvelési folyamat során bontani tudjuk költséghelyek, munkaszámok (szervezeti egységek/telephelyek/projektek vagy akár termékcsoportok / termékek) szintjén.
A dimenziók szerinti megbontás célja, hogy Ügyfeleink üzleti döntéseit megfelelő részletezettségű, struktúráltságú eredménylevezetéssel és egyéb, a könyveléssel folyamatosan frissülő riporttal tudjuk támogatni.

Ügyfélkapu - Naprakész információk
A kapcsolattartás könyvelő-irodánkkal ügyfélkapun keresztül is történhet, mely során a bizonylatok betöltése és a gazdasági események tartalmának egyeztetése is lehetséges.
Könyvelési szolgáltatás keretén belül biztosított Ügyfélkapunkon ügyfeleink:
- láthatják a NAV rendszerében megjelent számlákat. A NAV adatok és a beérkezett számlaképek iktatva tárolódnak, és visszakereshetők
- listaszerűen megtekinthetik a könyveléshez szükséges, de még hiányzó számlaképeket
- feltölthetik és visszakereshetően tárolhatják tetszőleges, számlákkal kapcsolatos, és egyéb dokumentumaikat is
- megtekinthetik a naponta, könyveléssel frissülő riportokat.
- elérhetik adófolyószámla kivonataikat, 6 hónapra visszamenőleg

A megoldásunkkal járó előnyök

Mintha saját belső könyvelést működtetne
- Ügyfeleink a könyvelésen túl egy számla- és dokumentum iktató, nyilvántartó szolgáltatást is kapnak
- a számlák folyamatos könyvelése pénzügyi terület munkáját is könnyíti:
- Utalási fájlok - az esedékes szállítói számlák adatátadása a banki rendszerekbe
- Kintlévőségek nyomonkövetése
- ÁFA fizetés előre tervezhető
- Átlátható az ügyfél-iroda együttműködése, a riportokon keresztül transzparensen megmutatjuk a könyvelés aktuális státuszát

Kontrolling és üzleti intelligencia megoldások
Az általunk használt könyvelő program óriási előnye, hogy ráépül egy olyan, analitikus adatokig benyúló, struktúrált adatkinyerés (Microsoft Power BI), amelyből vezetői és egyéb szakmai döntések megalapozását szolgáló bármilyen, a könyveléssel egyidejűleg frissülő kontrolling riport létrehozható.
Az adatkinyerés a dimenziók szerinti bontásban könyvelt tételek szintjén valósul meg
A sztenderd riportjaink a szolgáltatás részét képezik, de bármilyen egyedileg igényelt riport kifejlesztésével és folyamatos biztosításával is állunk rendelkezésükre. A kontrolling riportjaink a könyvelésen kívüli egyéb adatbázisok adatainak egyidejű bemutatására is alkalmasak (pl. terv adatok külső adatbázisban, tény adatok könyvelésben, terv-tény összehasonlítás kontrolling riportban).
A Microsoft Power BI licensz havidíját a havi könyvelési díj magában foglalja.
Belső vállalatirányítási rendszerrel rendelkező vállalkozás esetén egyedileg tudjuk felmérni azt a további adatkört, ami a könyvelési feladatok elvégzése érdekében kinyerhetőek (iktatott számlák, készlet információk, stb.)

A megoldásunkkal járó előnyök

Mintha saját belső kontrollingot működtetne
- A BI megoldásunk alkalmazása jelentősen csökkentheti az ügyféloldali kontrolling erőforrás igényt, mivel a felépítésre kerülő adatkapcsolatok szükségtelenné teszik a kontrolling terület információ kinyerésre, és táblázatok „gyártására” irányuló erőfeszítéseit. A felszabaduló idő stratégiai vagy napi szintű döntéshozatal érdemi támogatására fordítható.
- A megoldásunkkal elkerülhető, vagy mérsékelhető az ERP-t használó vállalkozásoknál a vállalatirányítási rendszer többlet információ kinyerésre irányuló, rendkívül költséges fejlesztése.
- Akár több független rendszerből (könyvelés, vállalatirányítási szoftver, egyéb adatbázisok) kinyerhető információk (pénzügyi, termelési, terv-tény adatok, stb.) egy felületen elérhetőek.
- Cégcsoport: cégcsoportok esetén a megoldásunkkal – megfelelő jogosultsági szintekkel - lehetőség nyílik csoporttagok könyvelésén alapuló információk egy felületen történő publikálására
- Az üzleti információk weben, vagy mobil platformra optimalizáltan, földrajzi helytől függetlenül elérhetővé válnak.

WEBÁRUHÁZ - automatizált ügyviteli megoldások
A webáruházak működtetése sokrétű adminisztratív feladatok elé állítja a kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásokat. Az egyre elterjedtebb értékesítési csatorna a korábbiaktól eltérő ügyvitelt követel.
A könyvelőirodánk az ügyfeleinkkel közösen alakítja ki az ügyviteli folyamatot, amellyel gördülékenyen nyomon követhető a rendelések állapota, azok pénzügyi teljesítése, akár utánvéttel történő fizetési mód esetén is.
Megoldást tudunk adni olyan rendszer kialakítására és üzemeltetésére, melyben automatizmusok beépítésével a könyvelőirodánkkal együttműködve azonnali információkhoz juthat az értékesítési tevékenységéről az adminisztráció növekedése nélkül.

Bérszámfejtés

Teljeskörű munkaügyi, bér és tb ügyintézés, igény esetén online munkaidő nyilvántartó rendszer hozzáféréssel.
- Felhő alapú megoldásokkal az egész ország területén szolgáltatunk.
- Bérszámfejtés Könyvelési szolgáltatástól függetlenül is!
- Szakértő csapat
