Modern és felhasználóbarát ügyfélportál, ahol a teljes könyvelési anyagát kezeljük.
Online, mobil platformról is elérhető, testreszabott vezetői információk
Számlák, bérszámfejtéshez kapcsolódó és egyéb dokumentumok biztonságos könnyen kereshető tárolása
Vevői, szállítói számlák és bank azonnali feldolgozásából naprakész pénzügyi információkat biztosítunk, akár utalási listák formájában
Munkamenet folytonosság karantén időszakban is, maximális adatbiztonság mellett
Igényfelmérésen alapuló személyre szabott díjazás
Azonnali értékesítési információk az adminisztráció növekedése nélkül.
Megmutatjuk, hogyan működik!
Ajánlatkérési szándék, érdeklődés esetén személyesen, vagy online platformon bemutatjuk a szolgáltatásainkat. A beszélgetés során - a bemutatón túl - képet kapunk a vállalkozás működéséről, a tulajdonos/menedzsment elvárásairól, és kirajzolódik az együttműködéssel elérhető előnyök, értékek köre, megalapozva a testreszabott ajánlat elkészítését.
Ügyfélportál - Naprakész információk
Minden ügyfelünknek biztonságos és naplózott hozzáférést biztosítunk Ügyfélportálunkhoz
- elektronikus úton juttathat el az iroda számára dokumentumokat (számlákat, bizonylatokat, bankszámlakivonatokat és további, könyveléshez és bérszámfejtéshez kapcsolódó anyagokat)
- fogadhatja az elkészült bevallásokat, főkönyvi kivonatokat, egyéb elkészített publikációkat, így azok bárhol és bármilyen eszközön letölthetővé és elérhetővé válnak,
- ellenőrizheti a NAV adatbázisából letöltött szállítói számlákat, a nem a gazdálkodással összefüggésben felmerült számlákat a könyvelésből kitilthatja,
- követheti a könyvelési anyagot (irodába beküldött anyagok ellenőrzése és utókövetése)
Az ügyfélportálon keresztül áramló dokumentumok iktatásra kerülnek, ami biztosítja mind az ügyfeleink, mind pedig irodánk általi visszakereshetőséget, ami nagyságrendekkel egyszerűsítheti és gyorsíthatja egy esetleges ellenőrzés esetén a szükséges dokumentáció összekészítését.
Az elektronikusan beérkező bizonylatok feldolgozása azonnal megkezdődik, naprakész könyvelés történik, így a cégvezetés számára a következő napokban elérhető válnak az információk.
Vezetői információk
Online, érthetően, tömören és vizuálisan
Online felületen - igény esetén - akár mobiltelefonról is naprakész információkat kaphat vállalkozása pénzügyi, gazdasági helyzetéről. Folyamatosan frissülő adatok érhetők el online rendszereinken keresztül. Nyomon követhető a bevételek - kiadások alakulása, a várható cashflow, a
Dokumentumkezelés
Ügyfeleink számára biztosított Ügyfélportál a számlák, dokumentumok iktatását és tárolását is lehetővé teszi. Az online rendszer egyszerű használatával a könyvelési, bérszámfejtési dokumentumokon túl lehetőség van egyéb, a vállalkozás életével összefüggő dokumentumok biztonságos tárolására is.
A számlák online tárolása megkönnyíti azok visszakeresését, hatékonyabbá téve ügyfeleink adminisztrációs feladatait.
Felhő alapú megoldások
Bármikor és bárhonnan elérhető
Bárhonnan elérhető rendszereink földrajzi távolságoktól függetlenül lehetővé teszik a könnyebb és rugalmasabb együttműködést ügyfeleinkkel, támogatva a legmagasabb biztonsági feltételek betartása mellett az otthoni munkavégzést is.
A könyvelésben használt informatikai struktúra adatbiztonsági szempontból optimális megoldást nyújt. A teljes adatbázisról napi szinten készül biztonsági mentés, több példányban, melyek egymástól függetlenül kerülnek tárolásra különböző városokban.
Információk valós időben
A beérkezett bizonylatokat, gazdasági információkat könyvelőirodánk azonnal, folyamatosan feldolgozza, így folyamatosan frissülő ÁFA pozíció érhető el portálunkon, továbbá optimális esetben a hónap végét követő első napokban lehetősége van a tárgyidőszak végleges ÁFA pozíciójának megtekintésére is.
A vevői, szállítói számlák és banki kivonatok azonnali feldolgozásából, a kintlévőségek, késedelmes kintlévőségek nyomonkövetését biztosító valós idejű kimutatásokat készítünk, amellyel ügyfeleink pénzügyi adminisztrációját látványosan csökkenthetjük.
A hitelek törlesztési tervét is nyilvántartó cash-flow kimutatással támogatjuk ügyfeleink pénzügyi tervezését, az esetleges jövőbeli hiteligények előrejelzését.
A hitel lejáratok nyilvántartásával azok megújításának időben történő előkészítését, a naprakész könyvelési információkkal pedig a hitelkérelem gyors és pontos összeállítását segítjük, ami végsősoron a hitelkérelmek banki átfutási idejét rövidíti.
Emelt szintű szolgáltatások piaci áron
Ügyfeleink többet kapnak, mint pusztán könyvelési szolgáltatást. Hiszünk abban, hogy a minőségi szolgáltatáshoz - mérettől függetlenül - elengedhetetlen a leendő ügyfeleink igényeinek feltérképezése. Díjazásuk egyedi ügyfél-felméréséhez és az igényelt szolgáltatások köréhez igazodik. Felmérjük többek között cége működését, belső folyamatait, adózási típusait, számlázási módokat, alkalmazottak számát és egyéb speciális jellemzőket, mely alapján kialakítjuk a díjazás mértékét. Az általunk kialakított folyamat átlátható és egyértelmű díjazási struktúrát eredményez.
WEBÁRUHÁZ - automatizált ügyviteli megoldások
A webáruházak működtetése sokrétű adminisztratív feladatok elé állítja a kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásokat. Az egyre elterjedtebb értékesítési csatorna a korábbiaktól eltérő ügyvitelt követel.
A könyvelőirodánk az ügyfeleinkkel közösen alakítja ki az ügyviteli folyamatot, amellyel gördülékenyen nyomon követhető a rendelések állapota, azok pénzügyi teljesítése, akár utánvéttel történő fizetési mód esetén is.
Megoldást tudunk adni olyan rendszer kialakítására és üzemeltetésére, melyben automatizmusok beépítésével a könyvelőirodánkkal együttműködve azonnali információkhoz juthat az értékesítési tevékenységéről az adminisztráció növekedése nélkül.